2 mars 2012


Hejsansvejsan! :)

Överlag måste jag väl ändå påstå att dagen varit bra, har haft riktig tur och flyt på flera grejer men lite smågrejer (eller framförallt en) kunde väl varit ännu bättre. Men vadå? Det är ju onödigt att leva ett perfekt liv ;) Btw kommer helgen bli grym, mest för att jag har min finis både lördag och söndag :))))

I alla fall så var det tyvärr ingen sovmorgon idag inte! Franska började vi dagen med, och för tillfället känns den lite för löjligt lätt så det var ingen vidare ansträngning kan jag inte påstå. Hade därefter hål som spenderades med att fixa lite papper och kika runt på bloggarna jag följer osv. Innan lunch hade vi mattelektion, kan ha varit en av de rörigaste ever? Men så går det väl när man har en så stor grupp att man inte ens får plats i klassrummet?!?!
Efter lunchen pyste jag iväg på mitt lilla vuxen-uppdrag, och bara för att jag är snäll tänkte jag avslöja vad det var :) Som ni kanske förstår så söker jag, som många andra, sommarjobb. Har varit kluven på om jag vill ha ett roligt hästjobb men tjäna lite pengar, eller ett mer "riktigt" men kanske tråkigare jobb och tjäna bra med pengar. Lotten har väl i första hand fallit på alternativ 2, och jag tänker att pengarna ska bl.a. gå till ett hästsparande! :) Kan ni gissa vem den lyckliga blir (och ja, jag kan så gott som lova att h*n kommer bli lycklig ;) ) som en dag kommer stå som min? Hihi, den som lever den får se och jag tänker fortsätta önskedrömma i alla fall ;) Känns som det är det jag vill mest i hela världen nu, och har velat rätt länge. 
Kom visst ifrån ämnet lite, haha! Men i alla fall så var jag idag på min livs första anställningsintervju (JA, ni läste rätt: lilla jag har varit på anställningsintervju!) och jag kan avslöja att det gick riktigt bra i alla fall, trots att jag såklart var äckligt nervös ;) När allt är helt klart så delar jag självklart med mig mera!
När intervjun var över så tog jag mig tillbaka till skolan för betygssamtal, och flytet höll i sig hela vägen dit. Spatserade därefter nöjt till spårvagnen med ett MVG i fotografisk bild A :) Fick dock faktiskt lite kritik om mina bilder, men det struntar jag i för jag tycker om dom i alla fall ;) (HÄR kan ni se bilderna jag valde ut) Och huvudsaken är ju att de ändå gav mig et solklart MVG :)
I stallet sen fortsatte floowet med att jag ska få ta nybörjarteorin på tisdag igen! :) Superkul, så söta är barnen och riktigt duktiga. Ska klura ut något riktigt roligt de kan få öva på tänkte jag :)
Men som sagt så kan ju dagen inte få vara helt perfekt såklart :( Pepsi blev nämligen lite sista-minuten insatt på en tidigare lektion än vad som var planerat så jag hann inte mysa och borsta så länge som jag tänkt :((( Dessutom hade det behövts extra mycket idag då hon gått utan täcke och var helt dammig och grå! Tur att jag tänkte åka upp tidigt imorgon och borsta lääänge innan vi rider i alla fall :) Förövrigt blir det en lugn tur då hon gått rätt mycket nu sista dagarna, och jag vill ha henne allt annat än trött på söndag ju!
Sen jag kom hem har jag hunnit äta, flytta lite grejer och mig själv till pappa, plocka iordning lite tävlingsgrejer, övningsköra och handla med pappa :) Nu ska vi se på film och svulla!!

Imorrn är det fullt ös kan jag lova er, men lite uppdatering försöker jag hinna med :)

Kram H

Hihi, relativt gammal bild på nöjda tjejer efter våra två första lokala starter! :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Vart ska ni på söndag? :)

2012-03-02 @ 22:52:40
URL: http://friduusss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: