Duktig flicka

Den dåliga uppdatering här idag beror på att jag för en gångs skulle prioriterat som jag borde! Jag har ägnat hela kvällen åt den där jäkla uppsatsen (den ska nämligen vara på typ 9 sidor äcklitg lång!!) och inte tillåtit mig själv att ta mer än korta pauser. Så sjukt pisstråkigt, men det har i alla fall gett resultat!! Nu är jag snart klar, har gjort allt grovjobb :D Ska bara be pappa lite om hjälp, och diskutera lite med honom innan jag skriver den avslutande delen och sedan lägger skiten bakom mig :))) Kan knappt bärga mig, så himla skönt att ha den klar!

Veckan som kommer är fullspäckad, så det är anledningen till att jag lyckades tvinga mig själv. Jag vill inte behöva stressa med saker jag tycker är roligt, utan jag vill verkligen ta vara på sista lovveckan :) Det ska jag nu, fullt ut! :D Jag börjar med halkkörning imorrn, och på kvällen blir det en tur upp till sjukhus så att Pepsi kan få leka lite ;) Läääääängtar galet :D Och på tisdag fyller jag myndig, wiie (y)

Vettigare uppdatering kommer ;) Men nu är jag himla trött i bollen och less på att sitta framför dataskärmen!
Och juste, vad dåliga ni var på rubriker, men det är inte för sent. HÄR är inlägget.

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: