Sätt rubriken?

Någon som läser Karin Warnmarks blogg? :) Om inte så borde ni, den är himla bra! I alla fall så har hon börjat med något hon kallar för "Sätt rubriken", vilket är en väldigt rolig idé tycker jag :) Därför tänkte jag också testa på det! Det är ett lite kul, udda sätt som ni läsare kan påverka bloggen på, och det kommer fram just precis vad ni vill läsa om :)

Det hela går ut på att ni kommenterar detta inlägg med olika rubriker. Sedan tolkar jag dem och gör ett inlägg till varje, och så får man liksom se var man hamnar :) Det kan handla om vad tusan som helst; mig, mina åsikter, stallet, tävling, Pepsi, frågor... osv. ALLT! Och inga förklaringar, bara korta rubriker :)
Vad säger ni? Vågar ni sätta rubriker på mina inlägg? ;D

GÖR'T helt enkelt, sätt rubriken! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vilken bra idé hon kommit på, den kopierar jag också ;)

Svar: Haha ja ;)
Du är inte intresserad av att göra en ny header till mig i framtiden? ;)

Kram

Svar: Ja visst är den :) Jo, kanske det! Beror lite på hur mycket tid jag har, men säg till när så kan vi ju se :)
// Hillevi

2012-08-11 @ 20:12:52
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Mitt liv

2012-08-11 @ 23:38:21
Postat av: Carro

Framtid, drömjobb, & Mina mål

2012-08-13 @ 19:32:22
Postat av: Emma

1.Min första favorithäst

2012-08-13 @ 21:59:53
Postat av: Ebbaaaaa :D

Hahahah
Jag är inte lika ung längre, men precis lika dum ;)

2012-08-14 @ 19:11:53
URL: http://ebbaohlin.blogg.se
Postat av: Sara

Varför och hur jag började rida, vart jag hällsr vill leva, hur min dröm häst skulle se ut.

2012-08-14 @ 22:40:09
Postat av: M

hur skulle livet se ut utan hästar?

favoritsysselsättning förutom stallet?

bloggar du läser, varför du gör det?

2012-08-17 @ 15:16:30
URL: http://michaelamariaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: