18 augusti i 2012

Okej, det har inte varit nån vidare uppdatering idag. Jag har haft FULLT UPP sedan igår efter lunch ungefär, och absolut knappt ens tänkt tanken att jag borde skriva något här. Då kan ni ju tänka er ungefär hur mycket jag har haft att göra ;)

Idag var det ju nämligen dags för Pållestollarnas Pay and Jump! :D Jag hade huvudansvaret tillsammans med Lina, vilket såklart innebar mycket jobb. Vissa saker kunde jag gjort tidigare, men jag hade självklart tänkt att allt skulle gå så mycket fortare än vad det faktiskt gjorde. Igår var det "arbetsdag" hela eftermiddagen (och en bit in på kvällen) och när jag väl var hemma väntade middag. Sen bar det av direkt till pappa för att diskutera och få lite hjälp med sluttampen på min rapport, nu är den snart klar :D Självklart blev det en del prat om allt och lite till också, då jag inte träffat pappa ordentligt på rätt länge.
Resten av kvällen sysselsatte jag mig med ännu mera fix inför Pay and Jumpen. Mycket av allt var lite halvklart, och självklart kunde jag heller inte somna i tid. Brukar alltid somna direkt när jag intar sängen typ, men inte om jag är stressad. Då ligger jag bara och tänker på "Jag får inte glömma det här..." osv.
Men, efter lite om och men somnade jag och ett par timmars sömn blev det i alla fall :) Dock medför ju stress och dålig sömn att man blir lättirriterad, så FÖRLÅT alla underbara tjejer som hjälpt till och varit grymt bäst idag om jag låtit irriterad. Ni vet att jag gillar er MASSA! ♥

Trots alla småmissar hit och dit som blivit under dagen så har det flytit på bra. Lite rörigt såklart, men jag tycker att vi får helt klart godkänt i alla fall :D Vi löste det hela, och att ingen av oss hört ett enda klagomål från deltagarna under dagen tyder ju på att vi lyckades kalasbra :))) Såklart, vi är ju bäst! ;) Pållestollarna, och framförallt alla ni andra som hjälpte till, får guldstjärna!
Mina snickersrutor som jag bakade igår sålde allihopa slut, de är verkligen poppis :D kulkul!

Avslutade i alla fall den något tuffa dagen med att stanna kvar med Carro i stallet, hur underbart bra som helst med lugn och ro :D Jag hade inte ens hunnit mocka under dagen, så det plus mys och borst blev det. Pepsi var lite småsur i början, jag hann ju aldrig rykta på henne igår ;) haha! Men efter en stund så förlät hon mig för det och ännu bättre blev det ju förstås när hon fick käka superfärskt gräs några minuter, mumsa några morotspelletts och så ny torv på det ;) Nu är vi bästisar igen ;D haha nevars, skämt åsido. Imorrn har hon troligen helvila så det blir det makeover med massa rykt och mysipys :))) 

Nä, nu ska jag duscha och chilla lite :) Försöka catcha upp alla missade blogginlägg från idag och igår på alla bloggar jag följer! Har ett gäng bilder på Pepsiplutt från efter hoppträningen när hon fick rulla sig i paddocken som jag inte hunnit visa också :) De kommer! Och så just det, fett plus till er alla som vågat sig på att sätta rubriker :D De är också på G!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: