Rida lite prick

Helios ägare Emma är bortrest så nu under två dagar agerar jag extramatte. Har inte suttit på honom tidigare så idag blev det en liten "avstämning" på banan. Och som alltid när jag sitter upp på en ny häst nu för tiden blir jag så förvånad över hur annorlunda och ovant det känns. Snacka om att man blir hemmakär! Riktigt nyttigt och roligt är det ju i alla fall, och Helios har skött sig duktigt. Imorrn prövar vi skogen :)

I bakgrunden ser ni Pepsi som nöjt betar lite gräs i en fålla efter en bustur i skogen :) Alldeles lagom pigg och glad var hon :D Prövade att rida med ett fullcheek som tandläkaren rekommenderade, men då det inte blev så värst "seriös" ridning så måste jag vänta lite med att bedömma det. Imorrn ska vi trimma lite på nåt fält tänkte jag så då får vi helt enkelt se hur det känns :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: