Lördag

Mellanlandar lite efter att ha spenderat hela förmiddagen på NFK :) Det fina vädret håller i sig, och det pendlar verkligen mellan att vara apjobbigt svettigt och underbart härligt ;) Har i alla fall fått en hel del färg, mest röd dock men med mitt pigment får man vara glad för det lilla haha. Brukar gå över åt det bruna hållet efter ett par dagar!

I alla fall så gick det jättebra för mina vänner, men tyvärr lite otur i lagklassen. Men de red bara på tre ryttare också, då jag skulle ha varit den fjärde. Och snacka om att man blev tävlingssugen när man såg alla studsa runt på NFKs stora fina gräsbana :) Tur att de har tävlingar i augusti också!

Nu håller jag på att ladda över alla bilder som fotats under dagen, och sen blir det lite redigering innan jag drar vidare mot stallet. Pepsi ska få sträcka ut ordentligt borta på gräslängorna är planen :)

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååååh, ingen fin bild på sassis? :D

Svar: Jodå :D
// Hillevi

2014-05-24 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: