Sunday morning

Godmorgon kära läsare, eller god förmiddag kanske! Jag har unnat mig sovmorgon idag och steg ganska nyss upp. Min förhoppning var att vakna upp pigg och frisk, men istället har huvudvärken och halsontet bytts ut mot en rejäl förkylning. Yey! Men men, det går väl åt rätt håll då i alla fall. 

Känner mig i alla fall lite piggare och inte lika hängig som i torsdags :) Igår plockade jag fram kameran och fotade en hel del när några i stallet hoppade på ridbanan. Så nu har jag massor av material som ska redigeras, kul! Jag och Pepsi tog oss en superhärlig lång skrittur i solnedgången sen på eftermiddagen/kvällen. Enda minuset var den dumma snålblåsten som infann sig igår, men men. Man kan väl inte få allt, 10 plusgrader och sol i början av mars är ju rätt okej även om det blåser ;)
När vi kom tillbaka sen så gjorde jag något jag kanske borde gjort för länge sen, hehe! Tror ni kan gissa :P Manen rök, såklart! Så nu ser hon inte ut som en vildhäst längre haha. Snygg blev hon faktiskt, även om det i början känns så himla ovant. Och så mycket protester gjorde hon inte heller, även om hon visar att hon är långt ifrån nöjd. Tur att jag inte gör det så ofta ;)
Efter omgång nummer två i stallet igår väntade mello-mys med mina bästa vänner, fin lördag ♥

Nu ska jag redigera lite bilder och skriva några inlägg. På kö står ju resten av shoppingen från GHS, lite "önskeinlägg", film från förra dressyrträningen, bilderna från igår m.m. Håll ut! 

Kram H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: