Shoppa shoppa shooooppa!!

Jo visst är det kul att spontanshoppa, men ännu bättre är det ju att hitta exakt det man har planerat och tänkt sig :D Gärna lite billigare också haha!
Jag kan pricka av massor av mina "måsten", och sen sparar jag morgondagen till att fynda lite spontant tänkte jag :)

Hittills har jag fått med mig gummistövlar, hästgodis, pälsglans, maskkontroll-kit, pannband med både pärlor och swarovski, stallboken, hemmaskydd, tävlingsdressyrskydd, en kavaj och äntligen även tränset jag beställt från PS of Sweden :))) Supernöjd med alltihopa!

Nu är vi hemma o mellanlandar lite och lämnar alla tunga kassar. Snart är det dags att smita tillbaka för att se lite dressyr och en hoppklass. Ska även in en sväng på mässan och fortsätta jakten på det perfekta tävlingsschsbraket samt måttbeställa ett par stövlar som jag har tittat ut :D

Kommer såklart att visa allt när jag kommer hem :)

Kram H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: