Gårdagens resultat

Ni som tjuvkikat på resultatlistorna från igår vet att det blev en rätt så bra start på säsongen för mig och min fina springare :D Bäst av allt var att Pepsi var pigg och glad men ändå lydig, så duktig! 
I LB:1 red vi ett bra program med flyt och utan några direkta missar. Galoppdelen kändes allra bäst! Resultatet blev 65,5 % (och då var det flera som tyckte att domaren låg ganska lågt) och det räckte till en 7:e placering utav 34 startande :))) 
I LA:1 sen så red jag inte riktigt lika bra. Allt kommer så himla snabbt i det programmet, så jag har svårt att hinna med alltihopa ordentligt. Gav mig sjutton på att vi skulle få till skänkelvikningarna i alla fall då vi tragglat länge med dom nu, och jodå! 6:a på den första (undan vänster som är vårt svåraste) och 7:a på den andra :) I galoppen sen så kom ett par missar. I första fattningen sköt hon lite (4:a "busig" fick vi på det ;)) och sen slappnade jag av lite för mycket precis innan andra volten så att hon bröt av ett par steg. Klantigt men jaja! Och sen förberedde jag inte halten innan ryggningen tillräcktligt noggrannt så den blev lite "orolig": I övrigt fick vi bra poäng och kritik! I tisdags när vi tränade så kom vi fram till att mellangångarterna är nästa grej att fokusera på, och det fanns också med i protokollen så det känns ändå fair liksom :) Och juste, resultatet i LA:n blev 63,1 % och med det hamnade vi två utanför placering utav 26 startande. 


Filmer kommer så fort jag fått upp dom på youtube, och även lite fler bilder när jag redigerat klart :)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: