Veckoplanering v. 3

Visste ni att jag är en ryttare som 9 gånger av 10 följer min veckorplanering för Pepsis träning slaviskt? haha! Tycker det är så himla bra att planera i förväg, så att jag vet att jag får in allt jag vill hinna med, att det blir varierat och "i en bra ordning". Självklart får jag justera om ibland av olika anledningar, men det gillar jag verkligen inte. Jag brukar variera intensiteten på ridpassen utifrån dagsform osv, men behåller nästan alltid grundtanken. Känns på ett sätt väldigt inrutat, men jag trivs bra med det :) 

Såhär ser planen ut inför kommande vecka (och några dagar in på vecka 4):

Måndag - Vila
Tisdag - Trimma i ridhuset
Onsdag - Hoppträning (förhoppningsvis!)
Torsdag - Uteritt
Fredag - Tömkörning
Lördag - Uteritt
Söndag - Uteritt

(Måndag - Trimma i ridhuset
 Tisdag - Vila/behandling av Equiterapeut)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: