Gott nytt på er!

Kanske man ska passa på att ta nyårs-motivationen till ett försök att dra igång bloggen igen? :) Ibland saknar jag det jättemycket, och ibland är det bara så himla skönt att "slippa" haha! Vi får väl se ;) Jag gör en vild gissning om att ni allt är en gnutta nyfikna på hur träningen och allt kring min älskade lilla häst går? :D Som förövrigt fyller fjortis idag! ;) Grattis bästa ♥

Igår hade jag i alla fall en supermysig heldag tillsammans med en av mina bästa vänner, Amanda ♥ Vi började dagen ute på Lilla H med en uteritt. Eva var snäll och lånade ut Holly till Amanda, och det blev en jättehärlig tur på piiiiiiigga och taggade hästar :D Sen gjorde vi stallet, och hann även med en liten porträttfotografering. Så nu har jag äntligen ett gäng nya jättemysiga bilder på mig och mitt hjärta, ska visa såklart! 
När vi var färdiga åkte vi till nästa häst, Nisse som Amanda lånar och som står på ridskolan. På vägen blev det dock ett stopp på McDonalds ;) Uppe på Hageby blev det sen ombytta roller, då det var min tur att stå bakom kameran och Amanda och Nisse fick agera modeller. Gråmulet höstväder är inte det enklaste att ta fina porträtt i eftersom det är så taskigt ljus och så tråkiga färger. Men det blev ett par fina i alla fall, som också kommer upp så småningom tänkte jag :)
Sedan red Amanda ett pass på Nisse i ridhuset också, kul att se och de var så duktiga så! 

Kvällen spenderades också tillsammans med Amanda, en riktigt mys-nyårsafton med god mat och tid för att ta igen lite bästis-häng :) 

Nä hörrni, dags att dra på sig ridkläderna och käka lite lunch. Pepsi ska trimmas i ridhuset i eftermiddag är tanken!

Kram H

Sneakpeek från igår! Fotograf: Amanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: