Tjääänare

FREDAG och HELG!! :D kom ganska nyligen hem för lite mellanlandning och lunch innan jag ska bege mig mot stallet för att lunchfodra, pyssla och fixa, ta en tur bort till ridhuset för att trimma lite inför söndagens klubbdressyr, och sen plocka in alla djuren :) Därefter tar jag fredagkväll med massor av gott att äta och chill, min energikvot ligger lite för lågt för tillfället. Tur att det är helg nu i allafall, sååå skönt med sovmorgon imorrn ska det bli! 

I onsdags var det förresten hoppträningsdags igen :) Och vet ni vad? Pepsi kändes SÅ fin!! Har gått lite "trögt" med hoppningen det senaste, men så har vi ju bara hoppat enstaka gånger sedan i somras också... Men som sagt, igår var vi tillbaka och det bättre än nånsin!  Hade en bra känsla redan under framridningen, och den höll i sig hela träningen. Massa småbus hade hon för sig också, typ skaka på huvudet och studsa lite i svängarna tex hihi ;) Kändes också som om hon verkligen hoppade BRA då det var lite småklurigt att hänga med och hålla sitsen i sprången ;) Nä men som sagt, tror aldrig hon känts så bra i hoppningen nästan. KUL KUL KUL :D

Dags att äta! Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: