Ryttarinspiration

Alltså, jag följer inga sidor eller instagramkonton med sk "fit-inspo"-bilder och liknande. För dom som tränar och håller på, tycker sånt är kul så kan jag förstå. Men för tillfället så är jag inte alls speciellt intresserad av träning (utöver ridningen och hästarna såklart). Vill inte lägga min tid på det känner jag bara. Och hälsa är inte riktigt min grej, ääääälskar allt vad skräpmat och godis heter ungefär. Som tur var har jag en naturligt riktigt bra ämnesomsättning och förbränning så jag har aldrig varit överviktig, snarare tvärtom. Men det gör ju också att jag inte har nån vidare motivation till att träna och äta nyttigt, hehe.. allt har sina för- och nackdelar ;) 

I allafall, för att komma till saken! För ett tag sedan hittade jag facebook-sidan "Ryttarinspiration", och där har vi något värt att gilla/följa :D En massa klockrena, roliga, inspirerande bilder som man känner igen sig i och får motivation av. Så in och gilla, alla ni ryttare! 

T.ex. bilden nedan kom jag och tänka på igår efter träningen. Stämde så sjukt bra med hur jag måste tänka efter att jag sett Linda rida!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: