Mot GBG HS!

Tjena på er!
Efter en ganska hektisk vecka med långa dagar sitter jag äntligen i bilen påväg till Göreborg och Scandinavium :D Åh vad det ska bli roligt!

Häng sen sist då? 
Jo i tisdags trimmade vi på banan, blev en riktigt ordentlig genomkörare. Pepsi var pigg och jag utnyttjade det genom att sätta lite tryck. Då blev hon lite stark, och jag fick rida som bara den. Tänka att rida så mycket som möjligt med sitsen och inte hjälpa till så mycket med handen. Resultat gav det och hon kändes riktigt bra på slutet :)
I onsdags kom hovis och sen var det hoppträningsdags igen! Banhoppning med lite titthinder stod på schemat. Hon fortsätter verkligen att imponera mig där, hon var superfin och utvecklas varje gång :D Så kul att ha hittat tillbaka i hoppningen! Småbusig, oh ja men hoppade väl och jag kunde verkligen fokusera mig på min sits och inverkan. Kalaskul träning!!
Igår blev det till Pepsis stora lycka uteritt tillsammans med Moa på Moose (typ hennes bästa buskompis hehe) och Emma på Unique. Pepsi var minst sagt knasig!! Sprudlande glad och sååå jäklarns pigg att det för första gången på riktigt var nära markkänning för min del. Men med lite tur lyckades jag kravla  mig fast. Åh haha, mitt lilla lyckopiller ❤️
I helgen vilar hon, så det var nog bra att hon fick rasta sig ordentligt igår ;) Jag pysslade om henne och gjorde stallet imorse, och lördag o söndag är pappa hästvakt :) Hoppas hon sköter sig den lilla loppan!

Nä, nu är vi snart framme! Wiiiie :D

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: