Lördag

God middag på er!

Idag har jag jobbat mellan kl 7 och 10. Så underbart att börja en lördag med att prata i telefon med sur efter sur kund! Men men, idag ringde det inte speciellt mycket i alla fall så det var skönt :) Imorrn är det kl 8-11 som gäller. I veckan sen jobbar jag de värsta tiderna: 8-17. Men sen får jag tre dagars ledigt och på tisdag börjar jag på mitt nya jobb :D Längtar!

Hade mina funderingar på att ta mig ut till Åby direkt efter jobbet som har lokal hoppning idag, och kika lite, fota och träffa folk. Men njaa, var alldeles för trött. Så jag åkte hem och sov lite istället, haha! Eftersom jag har den braiga equipe-appen ska jag hålla koll på alla kändisar där under dagen :) Nu ska jag äta lunch och sen spendera heeela eftermiddagen i stallet och på hästryggen :))) Ikväll blir det ev lite kompishäng!

Kram H

Idag ska vi nog matcha ihop nån lite snygg outfit också, hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: