Hello there

Den här veckan är en sånhär jobbig vecka när jag inte slutar förens 17. Allt blir så himla sent! Dessutom är det massa sjuka på jobbet och ett av våra program är ur funktion, så allt är lite rörigare och tuffare än vanligt. Taggar att jag bara har två dagar kvar, sen långhelg och på tisdag är första dagen på mitt nya jobb :D tjohoo!

Ska försöka bättra mig här, om inte annat till helgen såklart :) 

Vet ni förresten, igår blev jag bilägare!! Så. Himla. Gött. Kommer spara både tid och energi! Dock inte pengar haha ;) En söt liten gammal grön Golf är det i alla fall, duger till lilla mig :) Om jag tyckte att körkort var frihet, så är det fan inget mot att ha EGEN bil :D

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Åhh grattis till bilen :-) Så härligt, och jag kommer ihåg själv känsla av frihet att inte behöva fråga varje gång om man kunde ta bilen... Nu kan du bara tuta och köra...Brrrrrruuuuuummmmmm :-)
Vilken fin bild på Pepsi föresten :-) Hon ser så härligt avslappnad ut. Även om det varit lugnt med tränandet så ser hon jätte-fin ut ju :-)Kram på er :-)

Svar: Tack!! Ja det är verkligen helt toppen :-) Finast är hon ❤️
// Hillevi

2013-09-25 @ 16:13:30
Postat av: Therese Klintestam

Välkommen till vuxen livet! En annan jobbar 9.30-19.30 mer eller mindre VARJE dag 5 dagar i veckan. Tar stallet 06.00-09.00 eller 20.00-22.00 så klaga inte för mycket på att sluta 17, för en annan hade de varit rena lyxen ;) hade gjort vad som helst för att få åka ut till stallet vid 17-tiden typ..

2013-09-25 @ 21:09:41
URL: http://klintestams.blogg.se
Postat av: Carro

Härligt Hillevi! Och du vet vart du vänder dig för att handla delar och tillbehör till bilen va ;)

2013-09-27 @ 17:36:48
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: