En lugn kväll

Hejsan!

Idag blir en tidig och lugn kväll. Har gått och lagt mig alldeles för sent två dagar i rad nu, och det känns både i kropp och knopp. Hatar att vara trött!
Jag slutar ganska tidigt på jobbet denhär veckan, och idag vilade dessutom Pepsi. Hon blev ordentligt ryktad och fick sen gå ut och käka gräs. Mindre nöjd med att stå stilla så länge i stallgången, men sjuuukt nöjd över att sen få beta ;) Kryper i benen på henne nu, precis som på mig! Kom fredag kom!!

Det jag ska sysselsätta mig med nu under kvällen är att redigera porträtten vi tog på hästarna i söndags, och självklart kika på Idol. Lite senare blir det marängsviss också, så jag överlever nog kvällen ;)

En update om vår kisse Nemo också! Pappa var hos veterinären med honom igår. De gjorde rent ordentligt och rakade runt såret och så. Nu ska vi bara hålla det rent och ge honom penicillin (som han förövrigt älskar, haha knasbollen!). Skönt att det inte var något allvarligare :)

Kram H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: