Åh vad ni är gulliga!

Idag blev det en mer intensiv och längre kväll i stallet än igår, men me like! :) Jag har hunnit ta hand om tre hästar, dvs mocka och göra mat åt de tre små liven. Det handlar om Pepsi (såklart!!), Dundee och Amelito. Amelito har även motionerats i form av en mysig runda tillsammans med Emma på Holly. Pepsi och jag tog oss en skrittur i skymningen senare. Tusan att det börjar bli mörkt och kallt nu, inget kul. Men Pepsi var på bästa humöret och skrittade på i 190, tyckte att det var skitskoj :))) Därför tog vi en ordentlig sväng trots att det började mörkna och jag frös, ändå mysipys!

Det jag egentligen skulle kika in här och skriva var ju: Tusen tack för alla era fina kommentarer om bilderna på hästarna i gårdagens inlägg. Superkul verkligen att ni tar er tid och skriver, och att ni gillar bilderna :D Jag är riktigt nöjd, och de blev rätt häftiga efter lite redigering tycker jag. Innan såg de förjävliga ut haha! Men att det skulle bli så visste jag redan när jag tog dom, så då vågade jag "chansa" på att de skulle bli bra trots att de såg ut som skit i kameran ;)

Men än en gång, tack tack tack för era fina ord! Ni är bäst, och gjorde helt klart min dag :)

En extra stor kram idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: