Uppdaterat garderoben lite

Kände att nu när jag faktiskt spenderar hela dagarna i stallkläder så var det välbehövligt med lite nytt och fräscht i garderoben på den fronten. Påfyllningen blev följande:

- Bruna ridbyxor från Hööks, CRW Charleston 599 kr (prickade in 100 kr rabatt, wopa!). Jag har tidigare inte varit helt nöjd med Hööks brallor, men nu var det länge sedan sist så jag tänkte ge dom en ny chans. Pikeurs är ju bäst alla kategorier, dock inte enligt plånkan ;)

- Marinblå mysig mössa från Mountainhorse med fleecelining och världens största boll! Klickades hem från Charlies för 199 kr.

- Marinblå collegetröja från Hööks, CRW Pepper 349 kr. Skön och satt snyggt, och dessutom jättebra pris :)

- Ärtgrön collegetröja från Schokemöhles nya kollektion. Beställde från Cheval Ridsport för 799 kr. Så himla fräsch och snygg tycker jag, stilren men ändå inte tråkig. Något svårmatchad dock hehe!

- Ett par vinterboots från Hööks har också införskaffats, men de kom visst inte med på bild. Var ett bra tag sedan jag köpte dom! Fodrade med mysigt ludd och supersköna i alla fall, kommer bli gött sen när snön kommer :)

- Sist men inte minst, två stycken KL-fleecar. Bästa tröjorna någonsin! Har två sedan innan i samma modell som jag bara totalälskar, och när jag såg att Börjes reade ut en massa Kingsland så klickade jag hem dom direkt! 195 kr styck, och egentligen kostar de ca 600 kr styck. Snacka om fynd, så glad :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: