På återseende, förhoppningsvis

Den här helgen går Hagebys klubbmästerskap i dressyr av stapeln, och nästa helg hoppningen. Förra året så vann faktiskt jag och Pepsi både hoppningen och dressyren i privat-ridhäst-klassen, min bästaste lilla allround-tjej :D Som ni förstår så kommer Pepsi och jag inte att vara med i år, så därför får vi lämna ifrån oss båda vandringspokalerna. Men om vi fortsätter att tävla för Hageby, så hoppas jag såklart att vi får plocka hem dom och gravera in våra namn nästa år igen! 
Det fanns faktiskt en idé om att Hollan skulle få vara med på dressyren på söndag, men det blir inget med det. Hon behöver lasttränas och förberedas lite bättre först, kanske blir till våren istället :)


 

Kommentarer
Postat av: Karin Littecke

Vad då OM du ska fortsätta tävla för Hageby???

Kul med lite uppdatering från dig :)
Kram

Svar: haha, jo men det ska vi nog göra nästa år i alla fall :) Kram!
// Hillevi

2013-10-19 @ 18:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: