Mys-pyjamas

Självklart är det inte bara jag som har fått garderoben uppdaterad inför hösten/vintern, min kära lilla häst vill ju såklart också ha lite nytt och fräscht :) Hööks hade förutom rabatt på ridbyxor även 15% på täcken när jag var där, så jag passade på att köpa med mig ett som jag kikat på ett tag. Världens mysigaste och tjockaste fleecetäcke med helhals och teddyfodring från JH collection :) Det överraskade och satt verkligen som en smäck från svans till öra på Pepsi, så jag tror att det är väl värt pengarna. Betalade dyga 700 kr för det tror jag.
Tanken är att hon ska få ha det när vi åker transport i vinter, typ till och från träning och så.

Ser ganska mysigt ut va? :)

 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Urmysig :-) Blir lite avis faktiskt.. Dags att köpa ny jamas märker jag ;-) Kram på er och ha en underbar helg :-)

Svar: haha, det förstår jag! Kraaaam <3
// Hillevi

2013-10-18 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: