Shopping del 3

Här kommer bilder på den sista shoppingen från GBG, blev en del! Men jag är fortfarande väldigt nöjd med alltihopa, gött :D

- Ett par rejäla (och rutiga hihi) transportskydd från någon utländsk monter. Köpte ett par för två år sedan från Börjes, men de är redan trasiga på flera ställen. Hoppas dessa håller bättre! Blir invigning på tävlingen imorrn :)
- Ett marinblått 100grams-utetäcke från HW och en 100grams-liner (extra foder) till. Har ett ofodrat regntäcke i samma modell som jag är himla nöjd med både passform och kvalité. Hoppas det gäller dessa också :)
- Ett randigt fleecetäcke från Horze också, har faktiskt inget vanligt bra fleecetäcke med gjordar så det var verkligen välbehövligt :) 


 

Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Pepsi! Vilka superfina saker din matte har köpt till dig :-) Det är många av dina kompisar i stallet som är sååå avundsjuka ska du veta och det är bara att för dig sola i all ära och kärlek du får av Hillevi och jag vet att du gör det för du är ju världens goaste sto med ett hjärta så stort. Kram på dig och hälsa Hillevi att det hon köpt till dig är ursnyggt ;-)

Svar: Haha åh vad gullig du är :))) ♥
// Hillevi

2013-05-03 @ 09:51:37
Postat av: Carro

Man blir ju inte ett dugg sugen på att shoppa hästsaker nu eller så haha.. men jag får vänta ett tag till helt enkelt :P riktigt snyggt iaf!

Svar: Haha, förstår det! Ja tyvärr får du väl det :( Men tack!
// Hillevi

2013-05-03 @ 22:28:47
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: