Hello!

Nämen hej på er, efter en veckas frånvaro hoppas jag att ni saknat mig ordentligt och är redo för bildbomer ;) haha nä skämt åsido, tänkte lägga upp lite bilder och skriva ett par rader om den här häftiga resan vi har gjort i allafall :D Men det får bli senare.

Just nu sitter vi på flygplatsen i Helsingfors, och ska alldeles snart åka den sista lilla biten hem till Sverige. Är skapligt trött kan jag lova, jetlaaaaag deluxe!! Vi klev på flyget ca kl. 18 i New York, och landade här i Finland 8 timmar senare. Då var klockan 2.00 i NY-tid, men hela 9.00 finsk tid. Alltså försvann hela natten där typ ;) Än har jag heller inte kunnat sova en blund, men på nästa flyg och sen i bilen hoppas jag kunna göra det. 

Borta riktigt bra, men hemma ändå alltid bäst kära vänner! Nu längtar jag hem till vardagen och Pepsi :) Gissa om det blir myyyyys i eftermiddag/kväll ;D Saknar min bästii ♥


Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

JIPPI! Äntligen är du hemma igen och nu är man nyfiken på hur du haft det :-) Välkommen hem till Sverige! Kram Lena

Svar: Åh tack :D Lovar att berätta så fort jag vilat ut mig lite, annars blir det nog bara svammel haha ;) Kram!
// Hillevi

2013-05-27 @ 14:28:09
Postat av: Carro

Hoppas du haft en bra resa! Men det tvivlar man väl inte på ;)

Svar: Tack det har jag verkligen! :D
// Hillevi

2013-05-27 @ 22:20:23
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: