Skutt skutt!



Hittade ett litet videoklipp på pappas telefon som jag hade glömt bort fanns :) Tänkte att jag lika gärna kunde lägga upp det! Det är från den 23 februari om jag minns rätt, när Pepsi och jag skuttade litegrann i ridhuset :) 
 Övningen för dagen bestod av att hålla en bra och reglerbar galopp med rytm. De två linjerna jag byggde mätte jag till "tävlingsavstånd" ungefär, och målet var att enkelt kunna rulla på dem. Ett problem har varit att hon inte riktigt går fram ärligt och eftersom hon inte heller är så stor så blir det ibland svårt att räcka fram på distanserna. Så ja, vi jobbade med den tänkta "tävlingsgaloppen" kan man väl säga, och det tycker jag hon gjorde bra! Fick inte riktigt till den där superkänslans, men godkänt ändå :) Hoppas jag kan få till lite hoppträning nu i veckan, känns välbehövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: