Köra köra liten pålle

Vet ni vad jag har glömt berätta att jag gjorde förra veckan?? :D Jag körde släp med häst i för första gången!! Jag och Emma åkte ju till ridhuset på Hageby med Wendis för en genomkörare, och då var jag chaufför och Emma co-driver ;) Det var ju ingen lång bit, ca 10 minuter, men ändå! Vi överlevde alla tre och Wendis verkade gilla läget :) Förövrigt gjorde han ett bra ridpass också!
Nu ska jag försöka träna mer och mer när våren kommer, så att jag blir säkrare och säkrare. Skönt att veta att jag kan om det krisar i alla fall. Funderar på att köra Pepsi till Linda nåt och träna om vi får till det! :D Nu har klubben dessutom införskaffat en ny transport som jag och Pepsi måste inviga ;) 

Bilden är tagen av Linda som hämtade hem klubbens nya släp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: