Min egen önskelista

Som ni kanske har listat ut så fyller jag ju faktiskt år om mindre än en månad (940814 you know). Och även fast jag fyller hela 19 år så tycker jag att jag får göra en önskelista, precis som Pepsi ;) Om inte annat så förvandlas den väl så småningom till en inköpslista!



Ett par nya tävlingsstövlar som funkar i både hoppning och dressyr



En klocka, främst för att ha när vi tävlar dressyr och har fasta starttider


En ny kavaj, gärna en blå eller svart Animo Larissa! Kostar bara sisådär 4000 kr, höhö
 

Kommentarer
Postat av: Johanna från lägret

Hej Hillevi! Jag har lite frågor!
Jag ska få rida på en minischettis nu i sommar o jag undrar ifalljag är för lång för den. Jag är ca 130 cm lång. Lite random

Ridskor eller Ridstövlar?
Godis eller Chips?
Häst eller Hund?



Förresten

Svar: Hej! Lite svårt att säga, jag måste nog se dig på den för att kunna avgöra vad jag tycker :) När man rider är ridstövlar (eller skor med chaps) absolut bäst, men annars skor tycker jag!
Godis, (sura saker och choklad!)
HÄÄÄÄÄST såklart :D
// Hillevi

2013-07-27 @ 07:04:42
Postat av: Johanna från lägret

Förresten så fyller jag år 3 dar efter dig allså den 17 augusti

Svar: Där ser man, vilket sammanträffande :)
// Hillevi

2013-07-27 @ 07:06:09
Postat av: Johanna från lägret

Hej igen Hillevi!

Jag har för mig att han var ca 96-100 cm i mankhöjd..



Psst! Du äger på allt detta: ta hand om barn, ta hand om
hästar, RIDA!!, och skriva!!

/Mee

Svar: Tack Johanna, vad snäll du är! :)
// Hillevi

2013-07-29 @ 09:47:57
Postat av: Johanna från lägret

Mitt favorit godis är samma som ditt!!

Svar: Där ser man :)
// Hillevi

2013-07-30 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: