Just my luck?

Efter jobbet idag (jobbade 8-11) loggade jag in på facebook och möttes av en riktigt trevlig nyhet :D Jag var med i en tävling (vilket jag nästan glömt bort haha) där man kunde vinna ett armband av sin hästs tagel. Minns ni för hundra år sedan när jag sett detta för första gången och bara var tvungen att ha ett? Jag har väntat tills Pepsi blev min, eftersom att om någon skulle få lov att klippa från en ridskolehäst så skulle ju alla vilja göra det. Och det går ju inte precis, så jag har fått hålla mig! Men nu, nu kan jag göra preciiiis vad jag vill med min lilla pålle ju :))) 

I alla fall så möttes jag alltså av den nyheten att jag vunnit tävlingen och ett armband värt 200 kr :D Och det roliga är att det är inte precis första gången jag vinner en sånhär tävling. Minns ni att jag skrev ett julrim och vann ett par bruna fleecelindor från HV Polo för länge sen hos Charlies? Jag var med i en fototävling med en höstbild på Pepsi som alla ni underbaringar hjälpte till att rösta fram, och jag vann ett Mias-schabrak. Sen vann jag ju nu nyligen Pavos och Hippsons fototävling på facebook/instagram, ett presentkort på Pavo-foder och ett nummer av Hippson magazine fick jag då :) Fråga mig inte hur jag gör, för det vet jag inte haha! Ett rejält lass med tur, lite foto-skills, lite rimmar-skills och lite engagemang är kanske receptet för att lyckas? ;)  
Av någon anledning så är det här dock lite typiskt mig på nåt sätt, hehe. Är det nån som alltid har marginalerna på sin sida när det gäller, och som alltid får saker och ting att lösa sig så är det nog jag. Lite så har det alltid varit, en riktigt liten turunge är jag, haha! Och jag klagar inte, verkligen inte :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: