Var tog jag vägen?

Jo förstår ni: Igår efter en morgon i stallet så gick bilen mot farmor och farfar :) Tillsammans med hela tjocka släkten (vi var drygt 20 pers kanske) firade vi lite jul i efterskott. Mysigt och väldans trevligt att träffa alla fastrar, farbröder, kusiner osv :)  Blir liksom inte så ofta! Dessutom åt vi supergod mat och en efterrätt (Made by me) som efter mycket om och men blev himla god. Vi har även en "julklappsring" och i år fick jag paket från min ingifta faster Sussi. Det innehöll ett jättefint kit med duschcreme, bodybutter osv från ett märke som inte testar sina produkter på oskyldiga djur, som dessutom luktade himla gott :) Av farmor och farfar fick jag även pengar och en tavla med ett fint ordspråk!

Vi sov över hos farmor och farfar, och åkte hem idag efter en låång och skön sovmorgon och lite lunch. Jag släpptes av i stallet, där vankades det nämligen hoppträning för min och Pepsis del :D Mer om det sen, och dessutom kan ni vänta er ett videoklipp för Pappa och Hugo var snälla och filmade :)))

Kram H

Printscreen ur filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: