Specialdesignat skal

Wiho, härom dagen fick jag hem mitt andra specialdesignade Iphone-skal :DDD Åh, så himla fint är det och jag är lika nöjd med det som mitt förra. För er som undrar så beställde jag mitt "gamla" från caseapp.se, men där är de rätt dyra (299 kr inkl. frakt). Senaste tillskottet beställde jag därför istället från vistaprint.se, där det endast kostade 82 kr (de har rea nu!). Dock var frakten där ganska dyr om man inte vill att det ska ta jättelång tid, så om ni ska beställa så rekommenderar jag er att gå ihop med nån eller beställa flera saker på en gång :)

Är i alla fall himla nöjd med båda mina fina bebisar! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

tyckte du att det va nån skillnad på kvalitén på de olika ställena?? =)

Svar: De är lite olika i modell och tryck, men de är lika fina och kvalitén är typ samma tror jag! :)
// Hillevi

2013-01-04 @ 09:34:42
URL: http://elinoshiloh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: