Hett tips!

Antar att många av er inte missat att Hööks har startat sin rea nu? :) I alla fall så var jag ju tvungen att kika in på hemsidan under fliken REA för att se om det fanns nåt som jag råkade "behöva" ;) Hittade då ett schabrak som jag tänkte tipsa er om. Kan hända att jag köper det, men jag borde inte haha :P


För endast 134 kr får man de här schabraken, och jag kan intyga att de är lika snygga i verkligheten som på bild! Jag har dressyrschabraket, fast i grått med blå kant, och det gillar jag mucho :) Dels är ju utseendet grymt för att vara så pass billigt, men sen är även passformen super och så har det våfflad insida som absorberar svetten väldigt bra. Ett toppenschabrak helt enkelt, extremt värt pengarna! Dock kan jag tyvärr inte uttala mig om kvalitén då jag inte använt mitt så många gånger och bara tvättat det en gång. Men än så länge är jag himla nöjd i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: