Födelsedagspresent

Eftersom Pepsi har okänd härstammning (och det är helt omöjligt att få kontakt med Stald Lindholm i Danmark) så firar hon alltså sin födelsedag den 1 januari :) Massa pussar och godis blev det igårkväll, och så fick hon prova sin present!

För ett par veckor sen var jag på Granngården, där de hade en "korg" med märkesgrejer med massor av rea :) Även om jag inte skulle ha nåt kunde jag ju inte låta bli att kika, och givetvis hitta nåt ;) haha. Ett bomullstäcke från Horseware Amigo i rätt storlek och snygg färg bara råkade ligga där och utstråla "Pepsi vill ha mig". Hihi ;) Halva priset + att jag hade en rabattkupong på hundra kronor, kunde ju inte låta bli! Istället för 689 kr fick jag det för ynka 245 kr. Paaaangpris jao! 

Vad jag hört av folk som har Amigotäcken (har ett regntäcke själv, men det är inte använt så mycket ännu) så har de bra passform och kvalité. Hoppas på det :)



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: