En del av det shoppade

Gissar (och vet ;)) att flera av er är nyfikna på det som shoppats den närmsta tiden? :) Först ut är det som är inhandlat i klädväg till mig själv. Resten sparar jag på, blir så mycket på en gång annars ;) Dessutom har jag inte fått allt än, två paket hoppas jag kommer nu i veckan :)


           
I julklapp av pappa fick jag presentkort på nya stallskor, och det var verkligen välbehövligt! De jag hade var det nämligen hål i så att det läckte in snö och vatten, mys hehe. De nya skorna köpte jag på Hööks. Har exakt likadana som vardagsskor, och de är verkligen gryyyymt sköna från första stund :) Otroligt mjuka, och sitter som gjutna kring foten, toppen helt enkelt!
Som ni kanske minns fick jag presentkort på chaps av mamma, och då var de dessa (även dem från hööks) som blev de utvalda. Än så länge himla himla nöjd med dem! :D De sitter som en smäck även de, passar bra till skorna och är sådär snyggt höga :) Tanken är att de ska användas hemma, för att rida i skor är ingen höjdare och vill heller inte nöta stövlarna hela tiden. Håller de sig snygga kanske de får följa med på tävling nån gång också, återstår att se :)




Sist ut för dagen är denhär urmysiga och snygga tröjan, som även den kommer från Hööks. Presentkortet jag fick av mamma var ju på 2000 kr, och eftersom chapsen inte kostade så mycket så fick jag bl.a. denna tröja för det presentkortet också :) Den är verkligen himla fin, och eftersom den är sådär härligt lurvig inuti så är den även vaaarm och gosig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: