Årsresumé 2012 januari

Precis som alla andra bloggare så tänkte jag göra en lite kort resumé av året som gått :) Kanske mest för mig själv, tycker det är kul att titta tillbaka och minnas liksom. Men när jag ändå håller på kan jag ju faktiskt dela med mig :) Här kommer årets första månad

JANUARI
Agerade modell tsm med Pepsi under två photoshoots med Amanda :) På den ena blev det mysporträtt vid sjön och den andra bus på sjukhusfältet. Dressytränade för Linda Melin, och efter att ha vilat/blivit riden av mig under hela jullovet var Pepsi finare än någonsin ett tag i början av januari! Kom trea i KM i teori. Bloggdesignade litegrann åt andra. Träffade världens gulligaste och trevligaste Lena och Madde, som kom och hälsade på ända från Sthlm, för första gången! Taggade GBG HS :))) Fick mina älskade Bocaj-stövlar av pappi ♥ Avslutade världshistoriens tråkigaste kurs i skolan, historia, och det med toppbetyg faktiskt :D 

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: