Tävling imorrn

Sådär, då är Pepsi trimmad, ryktad så hon blänker och förhoppningsvis lika taggad som jag! :D Alla grejer är packade, transporten påkopplad och nu återstår bara att hålla tummarna för att vädret inte förstör alltsammans. 

Imorrn är planen alltså att gå upp i ottan för att åka iväg till Katrineholm och hopptävling :) Efter mycket velande hit och dit så har jag slutligen, efter lite snack med bossen, bestämt mig för att det får bli 90/1m. Hoppas att vi kan grejja det lekande lätt, och att hon inte blir så spänd utan är lika fin som hon var igår när vi tränade :) Även idag när vi trimmade lite så var hon så glad, fin och med på noterna, min bästis :D ♥  Är verkligen riktig taggad!!

Håll tummarna för oss! :)

Mitt lilla söta yrväder posar efter dagens ridpass ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: