Provisorisk header

Japp, som ni ser och som rubriken lyder så har jag knåpat ihop en ny header. Dock antagligen bara tillfällig! Att jag gjorde det var nog en kombo av att jag dels var så trött på den gamla som jag haft i över ett år, och dels för att jag fick lite photoshop-inspo när jag redigerade bilderna jag tog på Emma och Myran igår. Finns verkligen huuur mycket som helst man kan göra, om man bara har lite tålamod och vågar pröva sig fram.
Hursom, så småningom ska jag flörta lite med Amanda och försöka få henne att hålla med om att vi fortfarande borde ta sådär fiiina studentbilder med våra hästisar ;) Bara lite i efterhand sådär! När Pepsi är igång igen sen ska jag få till lite nya fina ridbilder också, lite brist på den fronten för tillfället. Menmen, denhär headern får nog duga tillsvidare i alla fall, även om den blev lite för mycket och jag vill ha den lite mer stilren. Får nog klura vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: