Mer shopping

- En körpisk från Horze att använda vid tömkörning och longering. Det var den som gjorde att paketet blev så gigantiskt, haha!

- En tömkörnings/longergjord, också från Horze. Dock med väldigt små ringar, så får se vad jag kan hitta för specialtömmar som passar.

- Ett underlägg att ha under gjorden från Hööks. Riktigt snyggt om ni frågar mig!

- En gummisnodd, tänkt att kunna använda de troligen ytterst få gånger jag kommer att longera

- Bästa broddarna från Amandia. Fick tips av Linda i stallet för ett tag sedan, och sedan dess är jag fast! Funkar prima till både gräs och is, superfäste :D Tappade tyvärr en på Strömsholm, så då köpte jag mig tre stycken så har jag två i reserv :)
    

        
 
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: