Dagarna som varit

Morsning!
Dagarna går i ett av olika anledningar kan jag lova er, och som grädde på moset så känner jag mig fortfarande inte helt hundra sedan visdomstanden åkte. Förutom smärta lämnade den nämligen en rejäl svullnad efter sig, och i torsdags var det så illa att jag inte kunde gå till jobbet. Istället åkte jag till tandis och fick penicillin utskrivet. Så det tillsammans med värktabletterna (mina räddare i nöden!) resulterar i att jag proppar i mig sisådär 12 tabletter/dag. MUMS!
I alla fall, det går åt rätt håll nu :D Igår kunde jag gå till jobbet, eller just det. Jobben rättare sagt. Efter att jag varit på NT blev det upp till ridskolan för att vikariera lite som ridlärare. Kan sammanfatta det med orden kul och kaos ;) jisses!
Eftersom jag hade stallet kvar sen blev det inte direkt nån tidig fredagskväll igår, men vad gör det när man spenderar den med mitt lilla lermonster ;)
Idag började jag dagen med tre timmars jobb, och jäklar vad det var tufft! Tryckeriet hade nämligen strulat och MASSOR av tidningar var därför sena. Tiden gick fort kan jag lova och många samtal blev det! Efter jobbet blev det stallet. Pepsi som fått vila igår var riktigt på hugget :) Skrittjobbade på banan och hon var riktigt duktig. Lite stelt i början, men sen så! När jag skrittade av på vägen sen fick hon lite ryck, haha. Precis som hon i förrgår blev "rädd" för en buske och galopperade rakt ut på åkern ;) haha busan!
Just nu är jag i Linköping faktiskt. En myskväll hos mormor som fyller år :) Så grattis bästa mormor ❤
Snart bär det av hemåt och imorrn väntar ännu en fullspäckad dag, och jag känner på mig att den kommer bli bra :D

Kram på er :)


Åh vad jag är träningssugen, ni anar inte!


Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår att du saknar träningar och tävlingar nu men snart är ni där igen, bättre än någonsin :) utan tvekan!

Svar: Hoppas verkligen att du har rätt! :)
// Hillevi

2013-08-31 @ 21:45:43
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Lena Löfgren

Jag läser och lider med dig och tanden :-( Vet precis hur det känns och det är såååå trist och störande med knasiga tänder blääää... Själv haft det hela livet...
Men snart är det verkligen dags för mig att styra bilen till er och kika förbi och se hur ni har det på det nya stället stallet :-) Kram så länge :-)

Svar: Då vet du precis hur jag har det, inget roligt alls! Men nu börjar det släppa med värken i alla fall, dock snart dags för nästa haha. Det ser vi verkligen fram emot! Kram kram kram :)
// Hillevi

2013-09-01 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: