Vilo-start på veckan

Som ni vet så är det mycket ridning för mig nu förtiden, kul kul kul!! :D Dock har det blivit så att måndagar och tisdagar oftast är ridfria, och det passar ganska så bra då jag slutar sent i skolan båda dom dagarna. Och så får både mina muskler och min knopp passa på att vila lite, och det kan behövas ibland :)

Trots att jag är ledig från skolan så blev det så även denna vecka, så jag har sysselsatt mig med att ta igen missad sömn, plugga lite och chilla :) Såklart har jag varit och pysslat om Pepsi också, nåt annat går ju inte ;) Idag var hon så söt när jag kom, märktes verkligen att hon blev glad :') Hade rätt mycket tid på mig, så jag tog tillfället i akt och gjorde henne lite extrafin genom att frisera man och hovskägg. Manen skulle behövt ryckas, men det är Pepsi allt annat än ett fan av tyvärr, så det fick helt enkelt bli saxen.  

Imorrn väntar i alla fall en fullspäckad dag med hela tre ridpass, grymt taggad!! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: