Back to reality

Ingen rast och ingen ro, nää. Igårkväll kom vi hem från Göteborg runt kl. 21 och då skulle jag först till mamma och packa om och så innan vi bytte till pappa. Hos pappa blev det middag och lite pysslande och sen bums i säng. Idag började nämligen skolan som vanligt, kl 8.10. Alldeles för tidigt! Menmen, tog mig till skolan i tid och jag kan trösta mig med att måndagar är veckans absolut värsta dag. Efter idag har vi bara tre lektioner kvar på hela veckan, så jag ska väl inte klaga ;) 

Just nu längtar jag mest efter att klockan ska bli fyra, så att jag kan ta min racercykel upp till stallet för att träffa mitt  hjärta ♥ Sjukt saknad! Eftermiddagen kommer bestå av en massa mys och rykt, och så gissar jag på att det lär gå en hel tid åt att mocka boxen som troligen endast blivit snabbmockad av personalen under helgen. Veckans påsar är med största sannolikhet också kvar, så lär bli kvar ett tag. 

Har förövrigt haft en superhelg på GHS med en massa fina ekipage, spännande klasser och rolig shopping!  Ikväll tänkte jag fota lite av det som shoppats, gissar att ni är nyfikna ;) 

Hörs, kram H!


Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Åhhh väntar med spänning på bilderna :-) Gissa om stolt son efter mötet med Roffe igår ;-)

Svar: Hihi, kommer ;D Jag kan tänka mig!!
// Hillevi

2013-04-29 @ 16:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: