Dressyrtränset

Minns ni att jag fick ett "presentkort" på det dressyrtränset jag spanat in i födelsedagspresent av pappa? :) Tränset jag spanat in var Hööks Aurora (eller den tidigare modellen, Artemis), men efter lite funderande så föll den slutgiltiga lotten faktiskt inte på det. 
Aurora kostar 800 kr (okej 799 för att vara exakt ;)) och då är det dessutom utan tyglar. Eftersom tränset är rundsytt så kände jag att köpa det plus rundsydda tyglar då då var lite väl. Det är ju pannbandet och nosgrimman som enligt mig gör tränset, och ett galet fint favoritpannband har jag ju redan faktiskt!
Därför slutade det hela med att jag bara köpte (eller ja fick i födelsedagspresent :)) en nosgrimma, för endast 200 kr. Precis en sån bred och mjuk som jag kikat länge på, love them! Så jag bytte helt enkelt bara ut remontgrimman på dressyrtränset, och så har hon ju swarovskipannbandet med stora stenar till :)
Det är ingen överdrift att säga att hon blev minst så vacker i det som jag anat, men allt klär ju i och för sig en skönhet ;)
Är galet nöjd i alla fall, tack bästa pappa! Vad tycker ni? :) 

Jag säger bara: Åååh, ögongodis ♥♥♥ Mitt snyggo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: