18 september 2012

Skolans kanske jobbigaste och tråkigaste dag är avklarad, woop woop :D Segt var det, det kan jag inte förneka, men nu är det gjort i alla fall! Fortsätter seriöst räkna dagarna...

Under förmiddagen avverkade vi Religion, Samhällskunskap och Matte. Till lunch serverades fiskgratäng, vilket ungefär det äckligaste som finns om ni frågar mig! Nöden har ju faktiskt ingen lag, så därför blev det två cheeseburgare från McDonalds istället. De satt fint i magen, mycket mycket finare än fiskgratäng haha ;)

Tog bussen, som självklart var 15 minuter försenad, till Eber och dagens sista lektion. Idrott som IV-val är det ju jag har där, och idag var det himla kul :) Den elevledda lektionen hade tema fotboll, och även om jag inte spelar längre kan jag ju inte dölja att jag faktiskt verkligen gillar sporten ;D Har tappat äckligt mycket både teknik, kondition, speluppfattning och allt där till. Det i kombo med ett par rätt klumpiga löparskor var ju inte det bästa kanske, men kul var det i alla fall :)

Vid halv tre slutade vi och då kom pappa och hämtade mig, och skjutsade mig sen mot Lilla Hageby och Holly som ni såg :) Där träffade jag Emma som var snäll och tog en tur med mig och Holly, för att jag skulle få se lite ridvägar. Mockade fint och gjorde maten innan Holly fick komma in och göras iordning för ridning. Det ösregnade runt lunch, men vi hade värsta flytet och precis till vi skulle rida så sprack det upp och solen sken på oss hela turen :D Med det trevliga sällskapet och en glad Holly blev det en mysig runda, och nu vet jag lite var man kan rida! Super :)

När vi var tillbaka fixade jag det sista innan pappa kom och skjutsade mig till vanliga stallet. Förövrigt längtar jag galet till körkortet nu, bara två veckor kvar till uppkörningen :D Ska bara grejja den också, sen så ;) 
Uppe i stallet hann jag träffa min fina pluttis en kortis, åh bästa hon ♥ Smälte lite när hon stod med spetsade öron mot mig direkt när jag kom in genom stalldörren, tror minsann att hon väntat på mig lite :) Eller jag hoppas i alla fall ;)
Borstade en snabbis och pussade massor, och så morötter såklart :) När hon sen skulle upp på lektion ville hon inte alls bli tränsad, så tror nog allt att hon höll med mig om att vi kunde vara kvar i stallet och mysa hela kvällen ;) Men icke då så klart :( Så då återstod bara för mig att mocka och torva innan det bar av hemåt. villatthonskavaraminalldelesegna.nu

Kikat in X-factor och House, men nu blir det nog sängen! Om jag somnat tidigt kan jag gå upp lite tidigt, och eftersom vi inte börjar för en 10.50 imorrn kanske jag kan lyckas få nåt vettigt gjort på morgonkvisten? Man kan ju alltid försöka :)

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: