12 september 2012

Kan inte alla dagar vara som denna onsdag, skolfria? Tänk vad bra allt skulle vara :D

Idag var det något som kallas för "Hagaborg" i skolan, en förmiddag med sammarbetsövningar som man gör i blandade grupper med resten av skolan. Inte ett dugg kul om ni frågar mig, mest dagis-aktigt typ. 
Men då jag hade en körlektion inbokad mitt i hela så råkade jag bli lite snyggt ledig sådär ;) hehe, inte helt fel! Och nej, det var inte med flit, jag hade faktiskt bokat in körlektionen för att jag trodde att vi hade sovmorgon som vanligt :) Det råkade bara vara ett ganska så fint sammanträffande (y)

Imorse började jag dagen med en sovmorgon, så i natt sov jag mer än 10 timmar. Sååå sjukt skönt var det, jag hade en del att ta igen sen helgen :) Vid tio i tio hade jag körlektion, och vi gick igenom lite parkering. Duktig var jag faktiskt, haha! Efteråt pluggade jag lite teori, och jag klarade äntligen två av repetionsproven :D Woop woop! Inte mycket kvar nu, om bara två veckor är det ju uppskrivning iiiih.
Vid lunch mötte jag upp mamma och så köpte vi lunch på stan innan vi åkte hemåt. Hemma pluggade jag lite grann, inte så mycket som jag borde ha gjort, men lite :) 
Åkte upp till stallet efter två nån gång och då Pepsi gått lektion på förmiddagen fick hon gå ut i hagen en stund. Under tiden passade jag på att göra rent och fint i boxen, och hängde lite allmänt och pratade med folk :) Sen fick Pepsiplutt komma in och äta, och då fortsatte jag mitt pyssel med lite datafix på klubbkontoret. Gjorde bl.a. lite nya plakettlappar, hoppas på att få göra fler efter helgen när det är lektions DM i dressyr ;)

När Pepsi ätit upp och jag var klar så blev det en lång mys- och borststund :) Hon var på braigt humör och en och en halv timma flög iväg alldeles för fort. Finfin blev hon i alla fall :D Avslutade med att göra rent såret hon fick i fredags (som håller på att läka superfiint (y)) och sen gick vi ut och betade en stund. Pepsi kunde knappast bli nöjdare hihi ;)

Åkte hemåt när hon skulle gå lektion igen, och här hemma har jag mest ätit och chillat. Och kikat lite på bondarna också (nej inte bönderna haha). Söta prickar det där :P

Vi hörs imorgon vänner!

Kram H



Kommentarer
Postat av: sara

hahaha du går i alla fall inte på en skola med bara bönder XD

Svar: Haha, nej inte bara i alla fall ;)
// Hillevi

2012-09-13 @ 08:10:55
Postat av: Emma

Åhh, har teori om en vecka typ! :s

Svar: Iiih, läskigt! Lycka till :D
// Hillevi

2012-09-13 @ 08:37:18
URL: http://emmamohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: