1 september 2012

Idag är det full rulle som gäller! :) Jag som trott att detta skulle bli en lugn och chillig helg eftersom det inte är tävlingar eller något annat "stort" inplanerat, men icke! På nåt sätt lyckas det bli proppat ändå ;) Dock ska jag inte klaga, för det är en massa skoj som ska hittas på :D

Nu på förmiddagen jobbar jag mellan 6.45-10.15 på NTM, alltså där jag sommarjobbade nu i somras. Vanligtvis jobbar jag inte helger eftersom jag har så pass mycket annat att pyssla med, men en kille som skulle jobbat messade och undrade om jag kunde hoppa in. Eftersom jag inte hade nåt direkt speciellt, och det är sjukt bra pengar, så ställde jag såklart upp :) 
Direkt efter jobbet hämtar pappa mig och så åker vi mot Hööks, Avantia och nån brädaffär :) Sen blir det lunch nånstans innan stallet väntar. Lugn kväll sen skulle jag tro, skönt!

Vi hörs med lite uppdateringar under dagen :)

Kram H 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: