Shoppiiiing at Hööks

I onsdags var ju jag och Amanda på sadelinpassnings-kväll hos Hööks. Peter Winslow var det som pratade, och han verkar verkligen grymt kunnig och erfaren. Så får ni chansen någon gång, gå och lyssna på honom!

I alla fall så var jag nog på världens shoppinghumör, för jag åkte därifrån med händerna fulla ;) Nöjd som tusan är jag, hoppas Pepsi också blir det ;) Nu har jag hunnit fota grejerna också, såååå here we go :)


  

Ett dressyrschabrak som jag nästan redan innan bestämt mig för, så himla fint och dessutom prisvärt! Det har räfflad, svart insida som absorberar svett bra och passformen tycker jag ser ut att vara bra :) 
Dessutom hade Hööks 15 % rabatt under kvällen på alla sadeltillbehör, så ynka 230 kr fick jag betala :D Tror det kommer bli alldeles supersnyggt med mina ljusblå lindor på Pepsi :)))


En brun luva som matchar vår hopp-tävlings-outfit :) Ni vet det turkosa schabraket med brun kant, och sen brun tröja på mig? Lagom stilrent, utan att vara tråkigt tycker jag :D Hoppas att Pepsis kaninöron får plats bara, det är ju stretch i alla fall :) Drömmen vore ju en equiline-luva, men 99 kr kändes lite bättre än ca 400 kr ;)


Ett flätkit, fast egentligen var det bara själva väskan ja ville ha :) Sjukt störigt att inte ha nånstans att lägga snoddarna i när man knoppar ju, så 29 kr för denna lilla magväska fick lösa mitt i-lands-problem ;) 



Sist men inte minst så hade de pangpris på ett par täcken! 299 kr för ett supermysigt och snyggt 200-grams-utetäcke kändes väldigt niiiice :) Hoppas att passformen är okej bara, och att Pepsi gillar't ;) Nästan så att jag längtar tills det blir minusgrader och hon får börja ha täcke, hihi. Mysis kommer hon att bli!

 Totalt shoppade jag alltså allt detta för ca 660 kr, sjukt bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: