Påväg mot Norpan

Just precis nu sitter jag på en buss. Vi har nämligen varit i Södertälje med klassen och kollat in utställningen "Body Worlds" på Tom Tits. Intressant men det kändes inte lika verkligt som jag föreställt mig, på nåt sätt. Men rätt fränt var det ju får jag ändå erkänna! :)

Idag är det ju tisdag vilket i vanliga fall innebär att jag ska till Holly, men inte den här veckan. Visste inte riktigt när vi skulle komma hem och sen vill jag hinna träffa Pepsi också eftersom jag knappt hann det igår. I helgen sen däremot har jag massa tid eftersom vi går på lov och det inte ska tävlas, så då ska både Pepsi och Holly ridas :D

Om ni förresten undrar varför uppdateringen blir lite hattig nu den här veckan beror det till största del på slutspurten i skolan, men jag ska göra mitt bästa ;) Ikväll tänkte jag försöka hinna skriva lite om helgens KM!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: