På't igen!

Nu är det värsta över, okej imorrn eftermiddag egentligen, men nu så tänkte jag ta tag i bloggen igen :) De jobbigaste skolgrejjerna är kirrade och ingen mer körkortsteori ska ju pluggas :D 

I helgen har det tävlats för fullt, både lördag och söndag. Helgen blev inte som jag hoppats, och det enbart på grund av detta jäkla sktiväder. Såååå sur blir jag!! Det har inte gått dåligt, men det skulle varit så mycket roligare (och gått ännu bättre antagligen) om det inte hade varit sjukt geggamojjigt på två av banorna vi red på i helgen :/
Pepsi har som alltid kämpat på bra bägge dagarna i alla fall, stjärnan ♥

Absolut en förutsättning för att det skulle bli tävling bägge dagarna var ju såklart att jag kunde ha henne både fredag och måndag också, det känns som det minsta jag kan göra för min vackra springare som alltid kämpar så tappert för mig :') I fredags laddade vi upp med barbackamysis på hackamore i kvällssolen, och vi kör på nåt liknande idag tänkte jag. Fast jag plockar nog på sadeln så vi kan busa lite, om hon känner för det :) Lääängta!

Lite tävlingsinlägg har ni att vänta er, från både dagarna :) En film kommer också, och lite annat smått och gott!

Vi hörs, kram H




Kommentarer
Postat av: Emelie

Fint du red på fälttävlan :) Du och Pepsi får värkligen en härlig power tillsammans! Kämpa på!
/Emelie ;)

Svar: Tack så mycket! :)
// Hillevi

2012-10-01 @ 19:14:29
URL: http://emmisz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: