Höstbilder på mig och mitt hjärta

Igår hade som sagt jag och Amanda en lite halvspontan höst-photoshoot :D En massa supermysiga bilder fick vi till, kärlek till mitt lilla fina miniobjektiv ♥










Ååh, gillar verkligen alla bilder jättemycket. Inte bara att de är bra tagna, att det är fint med alla färger och så,  och att Pepsi är så himla snygg. Nä, det jag gillar mest är känslan och stämningen som Amanda lyckades få fram. Blir helt glad av att se bilderna, det känns som om de speglar oss så bra på nåt sätt. Mitt älskade hjärta ❤

P.S Lovar dessutom att det kommer mååånga fler :D hihi!



Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Underbara bilder :-) Älskar den som är nr 3 uppifrån där man tydligt ser styrkan (huvudena högt hållna båda två) i er två tjejer som tillsammans ger allt ni har i både tävling och livet = Top number 1! Ni är så bäst! En stor eloge också till en mycket bra fotograf som fångat (som du skrev) det perfekta ögonblicket och fått den rätta känslan i bilden. Kram på er :-)

Svar: Jaa, visst är dom! :D Åh, taaaaaack. DU är bäst, människor som du gör mig så himla glad. Glöm inte det! Tuuusen kramisar <3
// Hillevi

2012-10-18 @ 10:48:01
Postat av: Ponnysmurfarnas ♥

Väldigt fina bilder, din häst är verkligen galet fin! :))

Svar: Jaa visst är dom :D Hihi, inte min häst ( lektionshäst tyvärr :( ) men ja, visst är hon snyyyygg ;D
// Hillevi

2012-10-18 @ 12:06:22
URL: http://www.ponnysmurfarnas.se
Postat av: Carro

Förstår att du är nöjd med dem, jättefina bilder!

Svar: Jaaaa, visst är dom! :)
// Hillevi

2012-10-18 @ 20:04:21
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: