8 oktober 2012

Har alldeles nyss slutat skolan för dagen, wiii :)

Idag är det måndag, vilket innebär 5 timmars hål för mig. Nu när jag inte har några körlektioner eller någon körkortsteori att plugga på (galet skönt!) så bestämde jag mig för att svänga förbi stallet en sväng :) Bra idé! Pepsi är ju tyvärr ute i hagen hela förmiddagarna, men jag kunde mocka fint, torva och tvätta vattenkopp och krubba vilket passade perfekt eftersom jag kommer ha lite bråttom sen. 
Innan jag cyklade hemåt så hälsade jag lite på henne i hagen, mysisen ♥ Hon hade lätt hittat bästa platsen i hagen, en liten solig fläck där hon stod och värmde sig :) 


Hemma chillade jag mest, pluggade lite grann och åt pommes till lunch ;D Inget i matväg går upp mot pommes, seriöst! 
Cyklade tillbaka till skolan sen, och nu har vi haft en franskalektion då. Nu blir det stallet en snabbis och borsta på min fina, hoppas hon inte hunnit rulla sig ;) Ikväll ska jag och Amanda nämligen till Hööks på en föreläsning om sadelinpassning som vi tyckte lät intressant, ska bli superkul :D Dessutom kanske jag kommer hem med nåt nytt och fint till hästgarderoben, den som lever den får se ;)

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: