26 oktober 2012

Wiiho, nu är veckans sista skoldag avklarad och jag har gått på höstislovis! :D Grymt, galet skönt!!

Imorse började vi med att få sova lite extra, och sen hade vi en svenskalektion. Efter lite mentorstid var det dags för religionsprov. Vi fick välja mellan två olika religioner, och jag hade valt Hinduismen. Tror det var ett vinnande koncept, då det kändes rätt bra :D Provet var rätt så svårt, och religion är så himla luddigt. Är nog egentigen en typisk "natur-människa" men jaja, lite sent nu ;)

Efter provet serverades fisk under sprött täcke (det ööökända typ, fy tusan). Med andra ord bestod min lunch av knäcke och lite potatis mos.. Sista lektionen för dagen var matte, och ja. Lite fick jag ju gjort i alla fall :)

När vi slutat vid halv tre (egentligen har vi engelska till fyra, men vi som blivit godkända på seminarierna vi haft behövde inte komma :D) så cyklade jag i kylan upp till stallet. Snorkallt har det varit idag, men supersoligt och fint så det gör inte så mycket :) Mockade fint och torvade åt Pepsi innan vi borstade och myste massaa, finafina gör mig så himla nöjd och lycklig. Puss!

Dagens bästa var ju ändå när en liten tjej sa till sin mamma när jag kom gående i stallgången med Pepsi "TItta, det är den där blanka hästen". Haha naaawi vad gölligt! :)))

Efter att Pepsi och jag haft vår dagliga mystid, som för en gångs skull blev alldeles så lång som jag önskat, så var det dags för mig att åka hemåt och Pepsi få vara ifred lite och vila upp sig inför kvällslektion. 

Hemma har jag flyttat över alla grejer till pappa, ätit gomiddag och fredagsmyst :) Guuuud vad jag hela tiden blir glad när jag kommer på att jag har en dryg veckas ledigt framför mig. Underbart är ordet!

Kram H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: