19 oktober 2012

Finally fredag och nu kan ungefär halva plugglistan suddas ut, såå skönt! Typ allt vi gjort har jag desstuom kännt mig ovanligt nöjd med, och det känns braa :)) Nu har vi bara ett prov, en bok som ska läsas ut och två inlämningar. Seeeeen så är det lov! :D 

Imorse hade vi lite välbehövlig sovismorgon och sen startade vi upp dagen med religion. Därefter avverkade vi förhoppningsvis mitt livs sista historiaprov, och det ni DET är nog det som känns bäst av allt :D Historiakursen är ju slut sen förra hösten, men då vi har samma lärare i svenska och han råkar vara otroligt förtjust i historia har ungefär hela Svenska B bestått av litteraturhistoria. Men nu, nu blir det aldrig mer i alla fall, och dessutom kändes dagens prov bra :D Wooopa!

Efter lunchen hade vi ganska så väldigt tråkigt mattelektion, och sen engelska som slut på veckan. På engelskan hade vi muntligt seminarium på en film vi såg för ett tag sen. Bestämde mig för att vara duktig och verkligen försöka delta med lite vettiga inlägg i diskussionerna, och läraren verkade nöjd så jag tror jag lyckades :)

Efter skolan blev det spårvagn upp till stallet och min fina flicka :) Hon var redigt skitig och hade en massa äcklig torkad svett i pälsen, men en dryg timma senare så såg hon ut som sig själv igen :D Hon gick dessutom med på att erkänna att det faktiskt är skönt att bli ryktad, nöjd tjej ;) När hon gått upp på lektion så mockade och torvade jag, samt packade veckans påsar för att slippa göra det i helgen.

I helgen är det nämligen fuuuull rulle så det räcker och blir över. Det är en drös med roliga saker som ska göras, men jag hoppas bara att jag ska hinna med allt utan att behöva stressa allt för mycket. Gör jag det, ja då kommer jag få en GRYM helg :D

Nu kikas det på X-factor, hejja Awa, J.E.M, Malcolm och Oscar!! Imorrn ska jag upp i ottan, så det blir tidig kväll.

Vi hörs, kram H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: